Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. március 28., vasárnap

Így készült: eprek olcsó színes ceruzával

 Sziasztok!

Megtettem! Ma megrendeltem a ceruzakészletet  és a hozzá kellő dolgokat és juj. Nagyon sokba került. Barátom idáig győzködött, hogy vegyem meg, már mindent felajánlott, és végül csak rábeszélt. Közben már nagyon rajzolhatnékom volt, így piciket haladva ugyan, de elkészültem egy epres színes ceruza  rajzzal is. Ezek a ceruzák már több éve hevertek a rajzos polcom legmélyén és most elő túrtam őket. 990 Ft volt egy 24 db-os készlet belőlük, szóval tényleg olcsó kategóriába estek. Ez meg is látszik a rajzom minőségén. Az a baj ezekkel a ceruzákkal, hogy túlságosan kemények és nem tudok annyi réteget felvinni, amennyit szeretnék, ráadásul már egy két helyen a papír se bírta a megterhelést. Egyszerűen nem lehet velük olyan szépen dolgozni, hiába követtem el mindent. Remélem a jövő héten megérkezik az új szettem és azzal is el akarom majd készíteni ugyan ezt a rajzot, hogy lássam, mennyit jelent egy minőségi készlet.

Íme néhány folyamatkép a rajzról:


A sötétebb részek és a csúcsfények voltak a legnehezebbek, mert itt már kevés volt a ceruza, egyszerűen nem tudtam elérni azt a színt vagy hatást, amit szerettem volna.


 
 A csúcsfényeket végül fehér akrillal oldottam meg, ami elüt a kép textúrájától és bár messziről élethű hatást kelt, a képre nagyítva látszódnak azok a részek, amiket nem tudtam összedolgozni.
 

Minden esetre gyakorlásnak jó volt, ezer éve nem csináltam ilyesmit. Jól esett kicsit kilépni a komfort zónámból. 

Remélem legközelebb már az új szerzeményeimmel készített rajzot tudom hozni.

Addig is, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések