Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. április 6., kedd

Így készült: eprek Derwent Coloursoft színes ceruzával

 Sziasztok!

Már réges-rég megérkezett a rajzos csomag, amit rendeltem, de sajnos csak most volt időm befejezni az elkezdett rajzot. Az összehasonlíthatóság miatt megrajzoltam ugyan azt az epres képet, mint amit az előző bejegyzésemben az olcsó (Koh-I-Noor Pastelky) ceruzákkal is.
A Derwent ceruzákhoz már nem volt elég csak a készlet, szükségem volt egy fixatív sprayre, mert a ceruzás puhasága miatt hamarabb elkenődik a rajz. Ezen felül rendeltem hozzá egy kis szettet, ami tartalmazott egy fény és egy elmosó ceruzát, valamint saját márkás radírt és hegyezőt is. Érdemes mindig saját márkás hegyezőt választani, az biztosan jó lesz a ceruzához. Meg ha már úgy is rengeteg pénzt kidobok az ablakon-alapon vettem egy akvarelltömböt is, mert abból sosem elég. :)

Íme a  kis csomagom:

 
Csak a ceruzák:
 
A még érintetlen, befóliázott ceruzák:
Nagyon tetszik, hogy össze lehet mosni a színeket az elmosó ceruzával. Sokkal élénkebbek a színei, kicsit másabbak, mint amihez eddig szoktam, de egyébként meg vagyok vele elégedve.

 
Rengeteg réteg került egymásra és így sem akart kilyukadni a lap. A csúcsfényeket fehér akril nélkül is el lehet érni, nagyon tetszik a fényceruzában, hogy egyfajta viaszos réteget hoz létre, így a fehér részek fehérek is maradnak, mert nem enged több réteget a vele lesatírozott részre.
 
Íme a scannelt változat. A scannerem imádja elcseszni a színeket, de a képek meg túlságosan sötétek lettek, szóval inkább ehhez folyamodtam. Azt vettem észre, hogy szereti kékesebbé, rózsaszínesebbé tenni a bescannelt képeket... :/
 
Egy összehasonlítás:

Összességében nagyon megérte szerintem megrendelni ezt a készletet, gyönyörű színei vannak, sok réteget elbírnak, jól keverhetőek és összemoshatóak a színek. Egyedül a nagyon apró részletekkel gyűlt meg a bajom(pl. levelek), mert a ceruza puhasága szerintem nem hagyja, hogy nagyon pici részletekbe is belemenjek, ezért a keményebb Koh-I-Noor ceruzáimmal keverve fogom majd kipróbálni. Itt kifejezetten arra mentem, hogy csak ezzel a ceruzával dolgozzam.
 
Ennyi lettem volna mára, remélem hamarosan lesz időm és energiám alkotni velük valami újat.
Addig is pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések