Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. március 19., péntek

Így készült: Shirimani fanart akvarellel

 Sziasztok!

Nagyon- nagyon hosszú idő után végre sikerült leülnöm festeni! Te jó ég, el nem tudom mondani, hogy mennyire jól esett! Igaz, hogy emiatt ma elmaradt a főzés és holnap korán kell kelnem, hogy legyen mit enni, de néha én is lehetek önző és fél évben egyszer leülhetek festeni egy kicsit.

Néhány hónapja rákaptam a Raid:Shadow Legends nevű mobilos játékra. Igazából csak a barátom miatt kezdtem el vele játszani, mert ha meghív valakit és az regisztrál és szinteket lép, akkor abból ő bónuszokat kap. Szóval csak emiatt vágtam bele, most meg már nagyobb kocka vagyok, mint ő. xD Szóval most ünnepli a játék a 2. évfordulóját és ennek apropóján hirdettek egy torta/süti készítő versenyt. Nem nagyon volt semmi kikötve, szóval úgy voltam vele, hogy a festett torta is beleférhet, nem? :D A kedvenc karakteremet, Shirimanit festettem meg, aki egyben az első legendary hősöm volt  a játékban. Egyelőre még nem érkezett visszajelzés arról, hogy elfogadták-e a pályamunkám, de ha nem, az sem baj. Jól esett festeni.

Néhány folyamatkép a festésről:

Kevertem az anilines és a sima akvarellt, de még mindig imádom az anilin erős, élénk színeit. Shirimanihoz nagyon illenek ezek a színek. :D


Sajnos a scanner mindig elrontja a színeit a rajzaimnak, pedig igyekszem állítani rajtuk Photoshopban, de valahogy nem olyan. A színek élénkését és erejét jobban visszaadják a telefonos képek, de azok meg kicsit sötétek. Na, mindegy.

Végül ilyen lett. Nem a legjobb, de ez inkább csak élményfestés volt most.

Végezetül egy referenciakép, mert nem  hiszem, hogy túlságosan népszerű lenne ez a karakter. A buildet ne nézzétek, még most variálom át az eddigieket.

 
Remélem hamarosan újabb rajzzal tudok jelentkezni. A terv már kész, attól függ minden, hogy mennyire lesz rá időm és energiám. Mostanában egyikből sincs túl sok. :S 
 
Addig is, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések