Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. március 15., hétfő

Visszatérés és nőnapi kreatívkodások

 Sziasztok!

Ezer éve nem írtam. Igazából nem is nagyon alkottam az elmúlt időszakban kb. semmit. Egy képregényt csináltam Risa Comixra és ennyi. Nagyon le vagyok terhelve, mire elvégzem a napi teendőimet, megcsinálom a sulis dolgokat este 9 is eltelik. Azután meg nincs erőm már semmihez, pedig ölni tudnék egy kis rajzolásért. A legnagyobb dolgok, amiket mostanában készítettem, azok a nőnapi kis izék, amiket a barátom családjának és mamámnak csináltam. 

Ezek ilyen kis apró virágok egy kosár szerűségben. Mindent felhasználtam, amit hirtelen itthon találtam. Névre szóló mind. :)

A mamának készített ajándék pedig egy Raffaello csokor lett. Ehhez is mindent felhasználtam, amit itthon találtam. Beáldoztam érte a kisujjamat is, ugyanis a forró ragasztóba sikeresen belenyúltam. :'D


 Ennyi lettem volna mára, elég kis hamvába holt bejegyzés lett, de már nem akartam ennyi kihagyást.

Jó egészséget nektek és kitartást ezekben az őrült időkben! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések