Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. március 25., csütörtök

Így készült: vándorsólyom akvarellel

 Sziasztok!

Megelégeltem azt, hogy nincs időm rajzolni és festeni és ezért nem haladok semerre. Úgyhogy tegnap előtt este elvégzem a dolgom és nem érdekeltek a beadandók. (persze azokkal is készen lettem később) 
Neki fogtam festeni, mert a múltkor találtam egy nagyon jó fotót és szinte kiabált azért, hogy fessem le. Kicsit gyakorolni is akartam, meg akarok tanulni realisztikusabban is rajzolni, nem szabad benne ragadnom ebben a fantasy világban. Persze az is nagyon fontos, de fejlődni akarok, mert úgy érzem, hogy 1-2 éve csak egy helyben totyorgok rajzilag.

Most venni akarok egy komolyabb ceruza készletet is és vissza akarok térni a színes ceruza rajzokhoz is. Sajnos nagyon drága hobby ez, a fixálóval, a papírral, a ceruza készlettel és a hozzá tartozó hegyező , és összemosó ceruza készlettel 16 ezer Ft-nál tartok és ebben még nincs benne a szállítás. Szóval már 2 napja hezitálok, hogy mi legyen. Semmi felesleges dolgot nem tettem a kosárba, ezek csak az alap cuccok egy kicsit komolyabb színes ceruza rajzhoz. A barátom veszekszik velem,  hogy ne legyek már ennyire anyagias és ne sajnáljam magamtól, de hát én ilyen vagyok. xD 

Na, de nem panaszkodom tovább, mutatom inkább a festmény folyamat képeit:


A végén rámentem több helyen is ceruzával, hogy az apróbb részleteket is kidolgozzam.

 
Az eredeti kép (fotó: Harry Collins)

 

Ennyi lettem volna mára. A hétvégére még tervezek 1-2 rajzot, majd meglátom mi lesz belőle. A hétvégéim a legzsúfoltabbak, akkor kell a legtöbb házi munkát megcsinálnom és sok a beadandó is. De azért remélem sikerül legalább az egyik tervezett rajzot elkészítenem.

Vigyázzatok magatokra, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések