Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. november 1., kedd

Kindred cosplay: pata és más apróságok

Üdv!

Mint azt mondottam elkezdtem csinálni a Kindred cosplayt és a patával indítottam.
A hozzá való cipőt még korábban megvettem egy turiban 500 Ft-ért. Kész főnyeremény volt, hisz a platformos része pont olyan, mint egy pata, szóval azzal nem is kellett szenvednem, csak le kellett szedni a sarkát. Természetesen egy jó minőségű bőrcipőt fogtam ki, szóval apa cibálta le nagy nehezen a sarkakat. xD
Aztán körbe tekertem a cipős lábamat fóliával, kettévágtam és így kaptam egy mintát. Ezt körbe rajzoltam egy fehér anyagra, amit kivágtam és felragasztottam a cipőre, hogy majd lehessen hova ragasztani a szőrmét.
Fhúh, hát a szőrme igazi volt, egy régi kabátot vágtam szét, szóval az egész szoba tiszta szőr volt. :'D




Minden tiszta szőr xD Micsoda kupi :O


Végül az előbb említett minta alapján kivágtam a szőrmét is és felragasztottam. Néhány ujjamat jól megégetve, mert a szőr miatt nem láttam, hogy hova folyt a ragasztó és belenyúltam a forró ragacs közepébe. Jól esett. :'D
Jó néhány óra alatt készen is lett a pata, bár annyira nem vagyok vele megelégedve, nem olyan lett, mint ahogy én azt elképzeltem, de esélytelen, hogy újra megcsináljam. xD Elég volt egyszer.
A rendetlenségről nem is beszélve. Ki nem állhatom, ha koszos a szobám és most extrán retkes volt minden. Még saját magamat is 2x le kellett porszívóznom, annyira szőrös lettem.
Emellett elkezdtem kivágni a farkashoz kellő füleket, csak majd be kell festeni feketére, mert ugye ez a prém szürkés.


Még korábban csináltam egy smink és paróka tesztet, gondoltam azt is megmutatom:


Wiliem végül szerzett nekem fehéresebb prémet, szóval kivágom majd bárányhoz a farkincát és a kézfejre és mellkasra való szőrmét is.
Továbbá még meg kell csinálni a maszkokat, amiket egyébként elkezdtem papírmaséval megcsinálni, de nem tetszettek, szóval majd dekorgumiból lesznek megoldva. Éés persze bárány íja és farkas köpenye is hátra van. A Milloween meg már itt van a nyakamon. Tipikusan mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok xD Ehh.. :"D

Remélem sikerül megcsináltatni a kitűzőket, eddig úgy tűnik, hogy a matricákat nem tudom hol megcsináltatni, de rajta vagyok az ügyön. Csak kicsit mellbe vágóak az árak ._.

Nos, ennyi lettem volna mára, majd még jelentkezem, ha haladtam valamit a cp-vel.

Páá. :)

2 megjegyzés:

Népszerű bejegyzések