Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 23., szerda

Névváltás?!

Üdv!

Igen, mint az láthatjátok megváltoztattam az oldal nevét retardmuvek.blogspot.hu-ról risa-arts.blogspot.hu-ra. Azért követtem el eme gaztettet, mert úgy éreztem, hogy az oldalnak már nem sok köze van a Retard Művekhez. Konkrétan egy art blog, ahol megosztom majdnem minden munkámat kezdve a rajzoktól a cosplayen át egészen az új projektemig. A képregények is ugyanolyan fontosak számomra, de az oldal eredeti céljától és irányától ez alatt a két év alatt, amióta létre hoztam a blogot eléggé eltávolodtam. Főleg a RM-es rajzaimnak szenteltem volna eleinte ezt a blogot megspékelve néha egy-egy munkámmal, de az RM-es dolgok túl kevés alapot adnak egy aktív oldalhoz, így aztán ez lett belőle.
A tartalom változatlan, a designt csak gyorsan összeütöttem. Lehet, hogy még lesz egy-két link, ami nem él, de igyekszem mindent átírni. Ha valahol még sem működik valami, akkor azt kérlek jelezzétek!
Mint azt láthatjátok a cserék is megritkultak, mert sajnos rengeteg csere oldalam bezárt. :( Remélem azért idővel feltöltődnek majd újra a helyek és a nyár közeledtével fellendül a blogger közösség.

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, hamarosan hozom a doll project új részét.

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések