Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 18., péntek

Doll project #1 : Szárnypróbálgatások

Üdv!

Ezen a blogon még nem jelent meg jele annak, hogy én szeretem a babákat, de egyébként nagyon is foglalkoztatnak. Főleg a BJD babák(aki nem tudja mik is ezek, az kattintson ide). Ők egy külön műfajt képeznek, már-már művészi magasságokba törnek, hiszen az igazi BJD-ket művészek készítik és valami iszonyatosan szép munkák születnek. Évek óta próbálkozom egy saját BJD megalkotásával, de egyrészt az alapanyag beszerzésénél nehézségekbe ütköztem. Másrészt rá kellett jönnöm az évek során, hogy nem tudok leképezni valamit 3D-ben, amit csak 2D-ben láttam eddig. Szóval rá kellett eszmélnem arra, hogy nem igazán vagyok teljesen tisztában a felépítésükkel és az ízületek elkészítésével. Úgyhogy elhatároztam, hogy veszek egyet magamnak. Nem is nagy dolog, hisz csak egy babáról beszélünk. Nem? Végül is akinek van erre kb. 100-200 ezer Ft-ja, annak tényleg nem nagy durranás. Sajnos sosem lesz ennyi pénzem, így tehát elhatároztam, hogy a sötét oldalt választom és Aliexpressről rendelek egy után gyártott verziót. Amivel konkrétan eltapossuk és aláaknázzuk a BJD művészek munkáját, de sajnos csóró magyar vagyok. Minden esetre eldöntöttem, hogy egyszer beszerzek egy igazi, művészi darabot is.
Ebben a bejegyzésben még nem lesz BJD, mivel még útban van a drágám Kínából és kb. 1-1,5 hónap mire ideér. De addig szerettem volna kicsit gyakorolni az arcfestést és a ruha készítést, így elővettem egy régebben már átfestett Bratz babámat és újra átfestettem. Ennek a folyamatáról olvashattok a következőkben.(Szokatlanul hosszú bevezetés, bocsi ><").



Így nézett ki még az előző átfestés után. Ezt 2015-ben csináltam.

 Lemostam a festéket róla körömlakk lemosóval.

 Elkezdtem rá felvinni a pasztell krétát és akvarell ceruzával rajzoltam rá.

Sok türelem és hegyes ceruzák!

Itt már kezdett alakulni.

Szemöldökkel egy kicsit barátságosabb. :)

Végül az utolsó simítások: a csillám és egy kis ezüst színű akril díszítés a homlokára.
Varrtam neki ruhát is, az még nem megy annyira, de igyekszem. ^^" Szegénynek térd alatt nincs meg a lába, valószínűleg hosszú csizma járt hozzá és emiatt csak ennyit csináltak meg a lábából. (Kaptam ezt a babát.) Úgyhogy nem nagyon tudtam hozzá cipőt készíteni, így ráhúztam egy szív alakú lufit a lábára, mintha sellő lenne. XD Egyelőre nem tudok jobb megoldást. Majd még megálmodom mihez kezdjek a láb problémával. Csináltam néhány képet a kész babáról:





Tudom, a fényképezést is gyakorolnom kell. Igazából nem szeretek fényképezni, de ha komolyabban akarok foglalkozni a babakészítéssel, akkor muszáj lesz megtanulnom, mert egy jó kép nagyon sokat nyom a latba ha babáról van szó.

Végezetül itt hagyok egy kis előtte-utána válogatást:

Eredeti vs 2015

2015 vs 2018

Eredeti vs 2018
Tudom, hogy hosszú lett, de akit érdekelt az úgyis végig görgeti. Köszi az olvasást, majd még jelentkezem.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések