Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 27., vasárnap

Doll project #4: BJD arcfestés tapasztalatok

Hali!

Lehet, hogy unjátok már a  babákat, de most jó darabig a vele kapcsolatos ügyködéseimet fogom megosztani veletek. Amikor csütörtökön megkaptam Lucy-t egyből neki álltam megfesteni az arcát, ami nem lett rossz elsőre, de jónak se nevezném. Erről a folyamatról több kép készült. Viszont a mai napon lemostam és újra festettem az arcát, mert nagyon béna hatást keltett. Ezzel jobban meg vagyok elégedve. Egyébként rengeteg tutorial van a Youtube-on ezzel kapcsolatban, ha beírjátok, hogy BJD faceup(tutorial), akkor számtalan mennyiségűt és rengetegféle technikával készült videót találtok a témában. De lássuk, hogy én mire haladtam, beszéljenek helyettem a fotók.



Itt éppen szárad az alapozás után. Nem tettem ki sokáig a napra(kb. 2-3 perc),
mert a napsugárzástól besárgulhat a baba.

 Túl sok lett a pasztell, de még reménykedtem abban, hogy jó lesz így is....

Valahogy a szemén nem akart megtapadni a pasztell és az akvarell ceruza. Szerintem összefogdostam és a bőrömön lévő zsír miatt nem tapadt rá semmi. Pedig vigyáztam, kesztyűt húztam, de hát előfordul, hogy az ember bénázik első alkalommal egy sort. xD

 A szemöldökénél sem volt minden oké. Azt hiszem ezek az akvarell ceruzák nem elég puhák ehhez. :/ Eléggé maszatos és itt-ott foltos maradt.

Megspékeltem még csillámmal a szemhéját és a száját is, de az akvarell ceruzát feloldotta a ragasztó. Elmaszatolódott itt-ott. Nagyon nem tetszett az eredmény. A műszempillát túl nagynak találtam, így levágtam, de elég béna hatást kelt így. Miután mindent összeszenvedtem, lealapoztam újból és hagytam száradni.


 Egyébként Pentart matt akril lakkot használtam az alapozáshoz, kb. 40 %-os arányban vízben feloldva. Beletettem egy parfümös üvegbe és így rá tudtam fújni a lakkot. Arra kell vigyázni, hogy ecsettel egyenletesen dolgozzuk el az egész fejen a vizes lakkot. A füleknél és az orr/száj résznél különösen figyeljünk, mert ahova túl sok lakk kerül, ott kifehéredve szárad meg. 
A fényes részekhez(száj, szemkörnyék) pedig Pentart fényes lakkot használtam. 

Az újra festésnél már nem használtam akvarell ceruzát, nekem az akrillal való festés jobban kézre állt. Az ecsetről eltávolítottam a pasztell  nagy részét, így ilyen finom, halvány árnyalatokat kaptam.
A műszempillát sem vágtam le, így szebbnek találom. Sokkal letisztultabb és finomabb lett ez a második próbálkozás, mint az első. A csillámot is hanyagoltam egyelőre.
Meg vagyok vele egyelőre elégedve, de biztos nem marad örökké ilyen az arca. :)
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, legközelebb a parókával folytatjuk.

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések