Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 25., péntek

Doll project #3: Első BJD-m bemutatása

Hali!

Mint azt az előző bejegyzésekben is olvashattátok rendeltem magamnak egy BJD-t aliexpressről. Nagyon hamar, 9 nap alatt ideért és még a vámolást is megúsztam. Hihetetlenül boldog vagyok! :D
Ma elmentem a művészellátóba megvenni az arcfestéshez szükséges dolgokat és meg is ejtettem a festést. Ma nem fogok még erről írni, csak magát a babát mutatom be.
Aki utálja az után gyártott babákat, azt arra kérem, hogy ne írjon csúnya dolgokat. Egyszer venni fogok eredetit is, ha elég pénzem lesz rá.
Szóval, lássuk is az én gyönyörűségemet, akit Lucy-nak neveztem el.
41 cm-es, tehát 1/4-es BJD-ről van szó. A kezeit mágnessel lehet a karjához rögzíteni, de a lábfej cseréhez szét kell szedni az egész babát. Arra még nem vállalkozom. Gyártok neki lapos talpú cipőket. :"D
Így nézett ki kicsomagolás után. Viszonylag könnyen megáll. 



 A csomag tartalma: a BJD, két pár kéz és láb, egy cipő, egy ajándék alvó sárkány figura, egy pár kék szem ragasztóval és valami törlő alkalmatosság(? erre még nem jöttem rá).

Így néz ki kék szemmel. Hát nem gyönyörű? ♥ 

Sajna nincs a fejében mágnes, így van megoldva a részek összefogatása. 
De nem vészes. Ilyen, amikor beragacsoljuk a szemeket.

 Itt már kicsit szétszedtem, a fejtető tartó gumit levágtam és eltávolítottam a fejet, 
hogy kifesthessem az arcot.

És végezetül itt hagyok egy közelebbi képet az arcáról. 
Olyan aranyos kis pisze orra van. Teljesen beleszerelmesedtem. ♥

Felvettem egyébként a kicsomagolását, majd megvágom és felteszem Youtube-ra, meg ide is. De addig is ez a bejegyzés ennyi lett volna, legközelebb a smink és paróka készítés fázisairól fogok írni.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések