Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. április 29., szombat

Original faun cosplay: fülek és virágok a szarvhoz

Üdv!

Ismét egy cosplayes bejegyzést hozok, szóljatok, ha unjátok. xD (Bár, nem hiszem, hogy túl sok olvasója akad a blognak, na mind1.)
Azóta elég sok mindenbe belekezdtem, köztük a legnagyobb falatba is: a páncélba. Először fűzőt akartam csinálni, de nem volt hozzá anyagom és sajnos csak abból tudok dolgozni, ami itthon van. Szóval akármilyen fura is, de egy páncélt egyszerűbb megcsinálnom, mint egy fűzőt. Plusz ha nem rontom el nagyon, akkor jobban is fog mutatni. :)
De még csak negyed kész állapotban van, szóval szerintem arról lesz a legutolsó bejegyzés.
Na, de rátérek a tárgyra: a fülekre és a szarvat díszítő kis virágokra.

A fülnek vágtam ki egy sablont. Ezután kétféle szőrméből kivágtam a fül alakot. Fehér és fekete szőrmét használtam. 


 Kifordítva összevarrtam őket és mikor visszafordítottam, akkor levágtam a fölös szőrt. Ezután a fülek tövénél összevarrtam az anyagot és ez lett a végeredmény:


Végül ráragasztottam a szarvat tartó hajráfra.

Ez így olyan snassz volt, szóval készítettem hozzá néhány virágot az alábbi videó alapján. Mivel nem volt fekete papírom, így akrillal lefestettem egyet, utána pedig fekete és narancs foltos papírt is készítettem. A rózsaszínes virágokat megspékeltem egy kis fekete festékkel, hogy jobban menjen az összképhez.

Végül tetszés szerint felragasztgattam őket a hajráfra. Volt egy fölös barna koponyám is, amit a középpontba helyeztem. Kerítettem néhány tollat is, főleg a nimfa papagájom elhullatott tollait ragasztottam fel.

A koponya jobb oldalán a narancs-fekete virág látható.


Legközelebb már remélhetőleg a páncélt és a kézvédőt hozom. :)
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések