Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2022. április 17., vasárnap

Visszatérés

 Sziasztok!
Gondolom sejtitek, hogy miért nem voltam ilyen sokáig. Apa februárban elment, szegény nem szenved tovább. Nem nagyon volt kedvem erről írni, meg nem is nagyon volt mit kitenni a blogra. Nem mondom azt, hogy teljesen  inaktív voltam rajzilag az elmúlt hónapokban, de túl sok mutogatnivalóm sem volt. Önterápiás célból TikTokon elkezdtem egy draw my life challenget. Meglepően jól esett magamból kirajzolni mindent. Ma tettem ki az utolsó részét, ide kattintva megtaláljátok őket.

Készítettem egy kis színes képregényt is a Raid: Shadow Legends nevű játék fanart versenyére, melynek lényege, hogy kisgyerekként kell megrajzolni a hősöket. A húsvét és ez a téma adta magát számomra, így el is készítettem tegnap hajnalban meg ma napközben a képregényt. Igaz, eredményhirdetés majd csak májusban lesz, de annyira örülök a Raides dolgoknak mindig, hogy egyből neki esek a fanart készítésnek. 

Remélem ti jól vagytok, vigyázzatok magatokra! ♥

2 megjegyzés:

  1. Kérlek fogadd őszinte részvétemet! A másik blogod is olvastam... szóval csak annyit szeretnék írni, hogy elképesztő erő lakozik benned a legnagyobb megrázkódtatások ellenére is. Tiszta szívemből kívánom Neked a jobb és szebb életet! ❤️ Nagyon vigyázz magadra, és még egyszer őszintén sajnálom és osztozom fájdalmadban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat és azt, hogy végig követted a történetemet. <3

      Törlés

Népszerű bejegyzések