Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. április 18., kedd

Original faun cosplay:paták

Hali!

Mint ahogy azt ígértem, most a patákról szóló rész jön. A Kindredhez már csináltam egyet, de szerintem béna lett, így újítottam az alapkoncepción és neki vágtam az egyszerűbb, de nagyszerűbb lábbeliknek. Nézzük is, hogy mit csináltam.:

Elsőnek kerestem egy régi, egyszerű fekete balerina cipőt és körbe rajzoltam úgy, hogy csak a lábfej rész érintkezett a talajjal. Így kaptam ezt a pataszerű sablont. A jó öreg hungarocellt használtam. Ebből is 4 db-ot vágtam ki, de lehet, hogy utólagosan csinálok rá még egy réteget. Tehát jobb lett volna 6-ot kivágni. Ezeket kettesével összeragasztottam és lecsiszoltam őket.
A balerina cipőre ráhúztam egy régi fekete zoknit.



Ezután ragasztópisztollyal ráragasztottam a pata részt a cipőre, de előtte a patát bevontam egy réteg maszkoló szalaggal, hogy védje, összetartsa és adjon neki egy érdekes textúrát.

Az utolsó lépés a pata befestése volt barna akrillal és fekete szőrmét ragasztottam fel. Ahogy elnézem még a szőrön is igazítani kell egy kicsit, de viszonylag elégedett vagyok az eredménnyel. A Basic felirat úgy sem fog majd látszani a nadrágomtól. :)



A másik patáról szóló tutorialt itt találjátok --->
Legközelebb a ruháról jön bejegyzés, vagy az ékszerekről. Attól függ melyikhez lesz előbb kedvem. :)

Pá!= ^o^=

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések