Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. április 14., péntek

Himitsu tussal

Ahoy!

Néhány napja előszedtem Himitsut, a kedvenc saját karakteremet és gondoltam készítek róla egy rajzot. Az alapkoncepció az volt, hogy egy új ruhát rajzolok neki és a ruha már hozta magával a többit. Tehát egy pokoli bálon van éppen, a háttérben lévő koponyákból bor folyik és a szolgák úgy rendezték be a termet, hogy az menjen a Himitsu hajában lévő fekete gyöngyökhöz. :D Tudja mi a dörgés, igaz? :D
Először ceruzával felvázoltam:


Majd hagyományos tustollal elkezdtem kihúzni a vonalakat:

 A vonalak ekészülte után jöhetett a raszterezés és az apróbb 
részletek(pl. csipke) kidolgozása:

Itt már majdnem kész volt Himitsu, de ekkor még nem álmodtam meg
hozzá a hátteret, de utána homlokon csókolt a múzsa ^^" :

S végül a kész kép háttérrel együtt, bescannelve:

Kb. 2 óra volt ekészíteni. A/4-es méretű tusrajz. :)
Deviantarton: http://fav.me/db5f62l

Azóta elkezdtem egy digitális rajzot is Daylaráról, egy másik OC-mról. Kicsit lassan halad, mert elég nagy és részletes fába vágtam a fejszém, de egyszer remélem kész lesz és jó lenne nem elszúrni a színezéssel. ><"

Majd jelentkezem.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések