Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. május 3., szerda

Original faun cosplay: páncél

Üdv!

Nem hittem volna, hogy ilyen hamar jelentkezni fogok a cosplay következő részével, de PlayIT előtt 3 nappal befejeztem a faunom! :O Soha nem volt még olyan, hogy ennyivel előbb készen legyek mindennel. Juhé. :D
A páncél okozott néhányszor fejtörést, mert az itthon lévő anyagokból kellett dolgoznom úgy, hogy még soha életemben nem csináltam ilyet, de hát ez az igazi kihívás, ezt szeressük. :3
Na, de lássuk hogyan készült:

Először körbe tekertem magamat folpack fóliával, utána jöhetett rá egy réteg Tesa szalag. Megkértem anyukámat, hogy vágja le rólam a hát rész közepénél és így kaptam ezt a formát. A mell részt nem lehet így megcsinálni, ahhoz külön eljárást alkalmaztam.


A maradék dekorgumiból készítettem el a mellrészét, amit hozzáragasztottam az alaphoz szintén Tesa szalaggal.

Ezután a hátat összeragasztottam és kitömtem a formát párnával és mindenféle rongyokkal. Majd bevontam 3 réteg papírmaséval és hagytam egy éjszakát száradni.

 Következő lépésben ráragasztottam a kivágott dekorgumi darabokat és hogy fa hatású legyen, összekarcoltam ollóval a díszeket.

Végre eljutottam a festésig! Lealapoztam fekete akrillal az egészet. Ha fémes hatást szeretnénk elérni, akkor ezt a lépést TILOS kihagyni!

Itt költekeztem egy kicsit, ugyanis ezüst festékem nem volt. Egész jó áron, 1020 Ft-ért kaptam egy 100 ml-es akril tubust a művész ellátóban. :D Szerintem a festék az egész cosplayembe a legdrágább elem. xD  
Az ezüst festéket úgy vittem fel, hogy egy mosogatószivacsot használtam ecset helyett. Ezzel a technikával fémesebb hatást érhetünk el.

A barna részt is a fentebb említett módon festettem ki. A képen is látható, hogy a dekorgumiba karcolt részek jól kivehetőek és fás hatást keltenek. :) Plusz mivel a szivacsos technikával festettem be, ezért a mélyedésekben megmaradt a fekete szín és így még inkább fára hajaz(vagyis remélem).

 Utolsó simítások következtek: kapott egy szép, vörös követ a közepére. Plusz egy X alakú melltartó pántot is készítettem műbőrből. Vásároltam a turiban 2 barna bőrövet. Az egyiket kifejezetten a cp-hez vettem, de a másikat a kiegészítők elkészítéséhez. Egy melltartó pántra ragasztottam rá a bőrt, így állítható és rugalmas, mert tokként veszi körül a melltartó pántot és az tud benne nyúlni, mivel arra nem ragasztottam rá a bőrt. 
És mint láthatjátok, egy fekete prémet is felragasztottam rá. Az egyik fele lecsatolhatós, belül 2 kis patent tartja. 

Ez pedig a háta, és azon belül is a fűző rész. Mázlim van, hogy nagymamámnak mindenféle varráshoz és ruhakészítéshez szükséges holmija volt. Így akadtam rá a gombos dobozában ezekre a fém karikákra és minden aggodalmam egy pillanat alatt elszállt, hisz így nem szakadhat ki a papírmaséból készült páncél befűzéskor. Egyébként ez az arany madzag egy régi függönynek a megkötője. Apa találta és adta nekem pont erre a célra. :) 

A karvédőt is ebbe a bejegyzésbe akartam betenni, de így is jó hosszúra sikerült, szóval külön fogom hozni. :) Lehet, hogy unjátok már a sok cosplayes bejegyzést, de remélem van olyan, akinek esetleg tudtam ezekkel valamiben segíteni. ^^

Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések