Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. április 17., hétfő

Original faun cosplay: szarvak

Hali!

Sajnos hamar eltelt a szünetem, de egész sokat alkottam. Wiliemmel megbeszéltük, hogy megyünk a debreceni PalyIT-re, de mivel én nem játszom semmivel, nekem civilben picit unalmas lenne. A tavalyi is nagyon jó volt, pedig akkor egy anime cp-ben mentem el. Eredetileg úgy terveztük, hogy Kindred farkas és bárány leszünk, de ő nem akar beöltözni és igazából nem szeretem azt a cp-t, mert szerintem gagyi lett. És ekkor jött az, hogy most mégis mi legyek? Ekkor ugrott be, hogy cosplayezhetnék originalt is. Mivel elég sok saját karakterem van, így nem volt nehéz választani. Egy PlayIT-re szerintem menő faunnak öltözni. Így esett a választásom Daylarára, akit némi változtatással fogok majd cpzni, de ugye rajzolni könnyebb, mint megvalósítani. Így az alap megvolt, a szarvakat már tegnap este elkezdtem csinálni, a többit pedig éjszaka terveztem meg.

Rajzoltam egy sablont, aztán az alapján hungarocellből kivágtam 4 db szarvat.


Kettesével összeragasztottam a kivágott szarvakat, így jó vastag alapot kaptam.
Smirglipapírral lecsiszoltam őket. A képen a csiszolt és a még nyers verzió
látható. :

Ezután lecsiszoltam a szarv barázdáit is és ilyen alakot kaptam:

Barna akrillal lealapoztam őket:

Majd fekete akrillal is rámentem úgy, hogy szivacsra vittem fel a festéket és
rápamacsoltam a szarvra, hogy ilyen hatást keltsen:

 A kész szarv egy babafejen:

A következő bejegyzésben a varázsbotomról lesz szó.

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések