Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. december 30., péntek

Risa a rongybaba

Üdv!

Mint mondottam, folytatódik az ajándékgyártásról a beszámoló. Wiliemmel 29-én voltunk 3 évesek és mindig valami kis kézzel készített aprósággal lepjük meg egymást. Nekem ne vegyen drága virágot meg ajándékot, hanem csináljon valami klassz, egyedi és szívből jövő dolgot. Nos, én azt találtam ki, hogy készítek neki egy mini Risa rongybabát. Soha nem csináltam még ilyesmit, de szeretek olyan dolgokba fogni, amik még ismeretlenek a számomra.
Szóval nézegettem a neten pár tutorialt meg képeket és neki is láttam.

Először megrajzoltam az alapot. 



A sablont körbe rajzoltam és kivágtam az anyagból a testet.


Szépen összevarrogattam az előbb kivágott dolgokat.


Még nem varrtam össze az egészet, hiszen hátra volt a tömés.


A babát megtömtem vattával és végre összevarrtam a törzset a végtagokkal.


Végül felvarrtam a szemeket, a szemöldököt és a szájat. Végül fonalból elkészítettem a hajat és azt is felvarrtam. Sajnos erről a folyamatról elveszett a kép, mert véletlenül benne hagytam a telefonomban és Wiliem majdnem meglátta és gyorsan kitöröltem. :')
Készítettem neki egy cuki kis fekete pólót és egy régi szoknyám rojtját vágtam le az ő szoknyájához. A pólóra fehér akrillal festettem és készen is lett. :)

Elég sok munka volt vele, összerázva kb. 3 napig készült. De Wiliemnek tetszett, szóval megérte a fáradtságot. 

Én is klassz dolgokat kaptam ám! :D Egy általa készített videót, amiben verselve beszél rólunk és egy fából készült kulcstartót, amin egy rúna van, a fehu. :) Ő vágta le a fát, égette bele a rúnát, fűzte bele a kulcstartó karikát és lakkozta le. Szerintem nagyon menőn néz ki! :) ♥



Nos, ennyi lettem volna. A design csere még kicsit várat magára, hisz nem színeztem még ki teljesen a fejlécnek való rajzot, de igyekszem. ^^ Retard képregényt se mostanában csináltam, de nézzétek el nekem, hisz sokat dolgoztam a szeretteimért.

Szóval igyekszem pótolni mindent és utol érni magam. Hamarosan jövök.
Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések