Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. december 29., csütörtök

Karácsonyi ajándék gyártás lvl Risa

Sziasztok!

Eléggé eltűntem mostanság, de persze nem azért, mert lusta voltam, sőt! Rengeteg dolgom volt,hisz jött a karácsony és Wiliemmel a 3. évfordulónk is, szóval elkezdtem ajándékot gyártani. Mivel csóró vagyok, így mindenkinek valami kézzel készített dologgal kedveskedtem. Azért csak most írok ezekről a dolgokról, mert ugye a családom olvassa a blogot és eléggé lelőttem volna a poént, ha előre kiteszem az ajándékaikat. :'D

Anyukámnak 24-én volt a névnapja, így ő mindig 2 ajándékot kap. Névnapjára általában virágot, de az orchideáit megfertőzte valami és sok kipusztult. Így hát csináltam neki papírból. Ezek tuti időt állóak. :D 


Festettem neki egy pillangós dobozt is. Ez a legkisebb doboz, amit eddig csináltam, de erre vagyok a legbüszkébb, mert nagyon részletes lett és 3 éjszakámba és egy egész délutánomba került. De megérte, mert nagyon tetszett neki. :)


Apukámnak egy Guns N' Roses-os sapkát festettem akrillal. Ugyan azzal a sablonos technikával, mint a pólókat szoktam. Ő is nagyon örült, először nem hitte el, hogy én csináltam a festést. :D

És végül egy megrendelésem is lett. 19-én hívott anya egyik kolleganője és 24-re kész kellett lennem vele, csak az volt a baj, hogy én is elkaptam a hasmenős vírust és kicsi korom óta nem teírett le ennyire ez a fajta betegség. 4 napig nyomtam az ágyat, felkelni is alig bírtam, még a víz is kijött belőlem, szóval elég necces volt, de végül sikerült időben elkélszíteni és a megrendelő is elégedett volt. ^^ 



 Nos, így utólag is boldog karácsonyt minden kedves olvasómnak és remélem jól telt ez az ünnep. :)
A Wiliemnek készített ajándékról külön bejegyzést fogok írni, mivel ez az első rongybaba próbálkozásom.

Addig is ágyő! :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések