Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. december 8., csütörtök

Ajándék mikulásra, avagy légy kreatív, ha nincs pénzed!

Sziasztok!

Mint ahogy azt az előző bejegyzésben megígértem, hozok egy kis mikulásos apróságot.
A mi családunkba nagy hagyománya van a mikulásnak is. Még akkor is, ha már 19 éves vagyok. :'D Szóval sokat törtem azon a fejem, hogy mit is vehetnék anyuéknak, hisz pénzem nem sok van, konkrétan szinte semennyi. xD
Így aztán eszembe jutott, hogy valami kis kreatív aprósággal fogom őket meglepni, hisz tudom, hogy mennyire szeretik a hülyeségeimet.
Íme, így készült:

Anya kolléganője gyűjtötte nekem össze ezeket a gurigákat, de lehet akár WC papír tekerccsel is helyettesíteni, nekem nem volt eltéve, szóval ezeket ragasztottam össze ragasztó pisztollyal.





Színes papírral befedtem őket és kaptak egy-egy kis fedőt is. :D Végig ragasztó pisztollyal dolgoztam.


Kivágtam és megrajzoltam az arcot, az övet és a szalállakat is megfelelő méretűre szabtam. 
A kis sapijuk is kész volt már ekkor.


Felragasztottam az előbb felsoroltakat. A sapik kaptak egy-egy bojtot és egy kis fehér
fonalcsíkot is, hogy mikulásosabb legyen. :)


Végül ragasztottam rájuk egy-egy kis névtáblát.


Az apáéba 2 fajta csokis drazsét öntöttem. Anyuéba pedig ilyen vegyes magvas dolgokat (pl kesudió, mogyoró, mazsola stb volt benne).
Nagy sikerük volt. :)
Ez a kis bejegyzés is jól mutatja, hogy az ajándékozás nem a pénzről szól. És ezt nem volt túl nagy dolog elkészíteni, még csak ragasztó pisztoly sem kell hozzá, Technokollal is simán meg lehet csinálni. Csak az ötlet kellett. :)

Pénteken kiállításunk lesz a féléves munkánkból az Alkotás nevű tárgyunkból. Csináltam képeket a készülő munkámról, majd arról is lesz egy bejegyzés, csak azt is szeretném lefotózni, amikor már ki van állítva.
Úgyhogy hamarosan megint írok.

Addig is pá! ^^ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések