Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. december 10., szombat

Félévi projektem: erdei polip

Sziasztok!

Tegnap volt a kiállításunk a nyíregyházi botanikus kertben, ami egyben a féléves munkák osztályozása is volt.
Velem tartott Wiliem, mert egyedül nem tudtam volna föltenni a fára ezt a böhöm nagy polipot.
Már az előző bejegyzésekben is említettem, hogy hozok róla egy külön kis irományt.
Persze ezt a nagy valamit megelőzte egy kisebb valami, ugyanis még makettet is kellett hozzá csinálni, amit már feltettem, de most ismét beszúrom ide a képét. Íme:




Ezután lebeszéltük a botanikus kert igazgatójával a munkáink pontos helyét és kezdődhetett is a munka.
Azt hiszem mazochista vagyok. xD

Az alapja drótból készült. Ezt utáltam a legjobban csinálni. Nagyon összekarmolt és összeszúrkált a drót és nagyon sok időbe került meghajtogatni.

Ezután jöhetett a papírmasé réteg. A lábait sárga ragasztó szalaggal vontam be, bár a képen jól látszik, hogy több anyaggal is kísérleteztem, de végül a ragasztószalagnál maradtam.


Itt már kész a bevonat. 

Ezután jöhetett a legpepecsebb  munka: a ragasztás. Még mikor jó idő volt anyuékkal kimentünk az erdőbe levelet szedni és egy egész kukászsáknyit összegyűjtöttünk. Szerencsémre a zsákban nem száradtak agyon, így könnyebb volt ragasztani. Minimum 11 tubusnyi Technokolt használtam rá el. Egyik csoporttásram besegített a ragasztásban. Nélküle tuti nem készültem volna el.


Itt már a finishben voltam. Órán kívül is ragasztgattam. Most hétfőn készült el és ugye pénteken már kiállítás volt, szóval sietnem kellett. Ez egyébként a suli folyosóján van egy beugró részen. Ott csöveztem és ragasztgattam. :'D


Ez a kép a kész, fára feltett polipról. Nem így terveztem, de Wiliem busza 1 órát késett és lekéstük a korábbi vonatot, így röpke 1 óránk volt feltenni ezt a böhöm nagy izét a fára. Még így is majdnem 3/4 órát kínlódtunk vele. Az eredeti terv az lett volna, hogy a fákról lóg le, de olyan sok segítséget nem kaptunk, hogy ezt megvalósítsuk. 


Csak úgy viszonyítási alapnak hagyom itt ezt a képet, hogy lássátok milyen nagy (én kb 175 cm vagyok).

A kiállítás nekem kicsit wtf volt, mert mindenki nagyon belemagyarázott a munkájába. Én elmondtam, hogy csak egy spontán ötlet volt, nincs mély tartalma. Mi is lehetne ezen mély, mögöttes jelentéstartalom? :'D Továbbá nem értem, hogy miért kellett decemberben a szabadba tervezni. Mindenki szétfagyott és így az érdeklődők se nagyon jöttek, hisz a francnak van kedve mínusz fokban álldogálni. Nekem se volt. xD

Kíváncsi leszek mennyit bír ki, mert úgy volt, hogy lefújom akril lakkal és akkor vízállóbb lesz, de miután nem kaptuk meg a támogatást a sulitól és még a ragasztóra is több, mint 2000 Ft-ot költöttem, így igazából már nem érdekelt a további sorsa. Ha őket nem érdekli, akkor engem miért foglalkoztasson?
És még én így is ocslón hoztam ki, a többi csoporttársam 3-5 ezreket költött a munkájára.
De nem is lényeg, hisz kész lett, én büszke vagyok magamra és az ötösömet is megkaptam és a 6 kredit is pipa. Ez volt a legtöbb kreditet érő tárgyam.
Egy félév pipa a 10-ből. :'D

Nemsokára design csere, csak még színezem a fejlécet. Tegnap nem csináltam, mert 9 órára értem haza és totál agyhalott voltam.
Utána jönnek képregények is.

Addig is pá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések