Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. szeptember 17., kedd

Megrendelés: teknősök

Halihó!
Csöppet elcsúsztam ezzel a megrendeléssel, de az augusztusom kicsit sűrűre sikerült program ügyileg. Szerencsére a megrendelő nagyon jófej volt és megértette, hogy kicsit lassabban tudok csak haladni ezzel a rajzzal. Egy kedves angol lánynak kellett megrajzolnom a két teknősét, Sammit és Harryt. :)
A skicc ismét csodás lett. xD Először pitypangokat tettem a háttérbe, de mint kiderült, ezek a tekik nem szeretik. Szóval a megrendelő azt kérte, hogy inkább vörös/rózsaszín hortenziát tegyek a háttérbe.
 Itt egy nagyon kis kezdetleges színezést láthattok.



Végül a kész rajz:
 
Nekem ez most annyira nem tetszik, valamiért nem vagyok rá büszke. De a megrendelőnek nagyon tetszett, szóval ennek örültem.
Hamarosan újra jelentkezem egy érdekes dologgal.
Addig is pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések