Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. szeptember 18., szerda

Jótékonyság: Fülesbagoly akvarellel

Sziasztok!
Mint azt a rajzaim alapján láthatjátok, imádom a madarakat és a hüllőket. Mindig is szívemen viseltem a sorsukat és ha tudtam, akkor segítettem. Ez alkalommal egy jótékonysági licitre készítettem egy festményt akvarellel, amellyel a Vadmadárkórház - Székesfehérvár, Sukoró nevű madármentő kórházat szeretném támogatni. Egy állatok világnapjára készült jótékonysági licit keretein belül bárki felajánlhat általa készített dolgokat. Az eladott tárgyakból befolyt összeget a kis betegekre gyógyítására fogják fordítani. Az én munkám még nem került fel az oldalra, mert jelenleg egy másikra folyik a licit, de amint kitették jelezni fogom az oldalon.
Szóval amíg arra várok, hogy az én munkám is a licittárgyak közé kerüljön, addig megosztom veletek azt,hogy hogyan készült.

Ismét szeretett akvarell ecsetceruzáimat vettem elő és egy 23*18-as méretű akvarell lapra dolgoztam.



 Próbáltam jól kidolgozni, de nem is eltúlozni, hogy az akvarell hatás megmaradjon. Elég nehéz megtalálni az egyensúlyt, de azt hiszem itt elég jól sikerült.

Végül megfestettem a hátteret is, ami elég egyszerű lett, de szerintem pont ennyi kellett ahhoz, hogy ne vegye el a figyelmet a fülesbagolyról.
Így néz ki a bescannelt festmény:

 Természetesen képkerettel együtt fogom adni. :) 
Így néz ki bekeretezve:


Nagyon várom, hogy kikerüljön a Facebook oldalukra és remélem, hogy lesz rá vevő. Szeretnék segíteni ezeknek a kedves embereknek abban, hogy minél több madarat és esetleg más állatot is meg tudjanak menteni. Igyekszem majd szemfüles lenni és az ilyen jótékonysági eseményekre egy-egy munkával készülni. :)
Hamarosan jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések