Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. augusztus 31., szombat

Illusztrációk

Üdv!
Tegnap a megrendelésen dolgozván a közben hallgatott zenék megihlettek és készítettem két illusztrációt is.
Az egyik a Leander Kills- Ha elmész című számára készült. Itt főleg erre a szövegrészre koncentráltam:
"...Csak alá szállj és fölé repülj
Ha nincs levegő, a mélybe merülsz
 
De ha elmész, ne vigyél magaddal
Hozom a fájdalmam
Neki súlya van
Én levegő nélkül maradtam..."


A másik rajz a Road-Ölj meg december című zenéjére készült. Itt inkább magára az érzésre koncentráltam és kicsit konkrétabban értelmeztem a címet.
A rajzok A/5-ös méretűek és tussal készültek. Ma már igazán folytatnom kell a megrendelést, kicsit elcsúsztam vele. ^^'
Legközelebb azzal jelentkezem.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések