Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. január 17., szerda

Stílusváltás

Üdv!

Először is boldog új évet mindenkinek! Igen, ez az év első bejegyzése, pedig mostanában sokat rajzoltam, főleg digitálisan, de bevallom, lusta voltam blogolni. :'D
Egy ideje hadi lábon állok a digitális rajzolással és azon belül is a színezéssel, mert úgy érzem, hogy évek óta egy helyben toporgok. Így hát kerestem rajzos tutorialokat a Youtube-on és igyekeztem egy kicsit felturbózni a rajz tudásom.

Ő itt Amethyst az egyik új karakterem. Őt még a régi technikám szerint színeztem. Sok kínlódás volt ezzel a technikával és rengeteg rajzom hever befejezetlenül egy mappában, mert egyszerűen meguntam ezt a körülményes rajzolást. Kb. egy napom ment el rá és nem vagyok megelégedve az eredménnyel. Nem tetszenek a karaktereim, mert nem túl nőiesek és finomak. Ezeken a stílusjegyeken is igyekszem tudatosan formálni, mert nem tetszik az eredmény.


És itt jön (számomra) az áttörés. Neki még nincs neve, egy random OC, de őt már az új színezési technikámmal alkottam. Nem csak a színezés új, de igyekszem nem rágörcsölni a körvonalakra, mert eddig azzal ment el a legtöbb idő, hogy a vázlatot értelmes vonalakká alakítsam. Nagyon régi már a rajztáblám, a toll sem a legjobb, így igazi passió vele szép körvonalakat készíteni. Egy ideje zavart,  hogy a saját vonalaim közé vagyok szorítva, így ennél a rajznál már teljesen elhagytam a körvonalazást. Mint láthatjátok az arc is finomabb, nőiesebb. Nem akarok túl sokat változtatni a stílusomon, csak egy kicsit lecsipegetni egy-két elhalt ágat.

Ez pedig a legújabb termés, Inori. Nem szoktam fanartozni, de ez most jól esett. Lehet, hogy nem a legjobb, de büszke vagyok erre a munkámra, mert baromi sokat dolgoztam vele és a bőre nagyon tetszik. Általában az embereknek azok a rajzaim tetszenek, amik nekem nem és fordítva. Nos, a fenti démon lány nagyobb tetszést ért el az instagramon, mint Inori, de nem érdekel. Ritka, hogy meg legyek elégedve egy rajzommal. xD Egyébként az aláírásom is új. Bár az rengeteget változik. Mikor melyiket találom meg a mappában. :'D(Mert előre elkészítem őket és csak ráteszem a képeimre).

Remélem ez az év digitálisan is jó rajzokat fog hozni. :)
Aki kíváncsi, hogy mi az új színezési technikám alapja, az csekkolja le ezt a 2 videót.(Persze nem pontosan követtem az utasításokat, megmaradtam azért néhány számomra jobban bevált módszernél.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések