Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. december 28., csütörtök

Sulis rajzok 3

Halihó!

Ahogy korábban ígértem, elhoztam nektek az idei félév alatt készült rajzaim egy részét. Mivel rengeteg készült, így csak a szerintem legjobbakat osztom meg veletek. :)
És mint láthatjátok az oldal designja is frissült, ráfért már. ^^"

Kétfajta  rajzórám volt: az egyiken sokszorosító grafikai eljárásokkal foglalkoztunk, a másikon simán csak rajzoltunk. Először néhány grafikámat osztanám meg veletek:

 Illusztráció: Ady Endre-Héja-nász az avaron
c. verséhez, linómetszet.



 Illusztráció: Ady Endre-Lédával a bálban
c. verséhez, linómetszet.

 Monotípia: A lelkem egy madár

 Monotípia: Szitakötő

 Monotípia: Virágok

 Rézkarc: Otthon vagyok

A másik órán készült dolgaim:

Bassethound(Edward)-grafit

Nimfa papagáj(Risa)-grafit

 Kéztanulmányok-grafit

 Félalakos portré(Wiliem)-grafit

Ennyit hoztam most, lenne még több is, de lusta vagyok mindre monogramot szerkeszteni, sorry. xD
Ha ebben az évben nem jelentkeznék, akkor mindenkinek boldog új évet kívánok! ^^
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések