Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. január 31., szerda

Pulóver festés: Fullmetal Alchemist Flamel kereszt

Üdv!

Mint tudjátok a kedvenc animém a Fullmetal Alchemist Brotherhood és már megint újranézem. Szóval ismét FMA lázban égek és úgy döntöttem, hogy ha már van egy piros pulcsim, akkor kap a hátára egy szép Flamel keresztet. :D
A technika itt is ugyanaz volt, mint a Trikó festős bejegyzésemnél.
Megrajzoltam a sablont, majd sniccerrel óvatosan kivágtam a megfelelő részeket. A festeni kívánt felület alá betettem egy karton darabot,hogy ne fogja össze a festék a pulcsi belsejét, vagy esetleg átáztatva az anyagot, akár a külsejét is.
Azután a sablon hátulját egy kb. 3-4 cm vastag sávban beragasztóztam(stift ragasztóval!!) úgy, hogy a széleire különös figyelmet fordítottam. Vigyázzunk a ragasztó mennyiségével, mert ha túl sok lesz nagyon ráragad az anyagra!
A kivágott sablon.

A felragasztott sablon.

Ha a sablon fel van ragasztva a textíliára, akkor jöhet a festés. Ehhez csak fekete akrilt és egy szivacsot használtam. A szivacs azért jobb, mint az ecset, mert jobban bele tudjuk nyomni az anyag szálai közé a festéket és egyenletesebb felületet hozhatunk létre.
A szivacsot felfestékezzük és szép egyenletesen felvisszük vele a festéket az anyagra. Ha nem muszáj, akkor ne oldjuk vízzel a festéket.
Egy fáziskép a festésről.
Itt kiegészítettem a sablon tetejét egy ragasztószalag csíkkal, mert félő volt, hogy festékes lesz a pulcsi sablonon kívüli része is.
A teljesen felfestékezett pulcsi.

Ha elkészült a festés, akkor hajszárítóval szárítsuk  meg a felvitt festéket és óvatosan szedjük le a sablont az anyagról.
Ezután tegyünk sütőpapírt a munkánkra és vasaljuk át a festékes részt.
A kész pulcsi. :D

Nagyon egyszerű technika, kb. egy óra alatt kész is volt az egyedi pulcsim. :D
Búcsúzóul itt hagyok egy képet az FMA gyűjteményemről(persze a poszterek nincsenek rajta).



Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések