Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 31., csütörtök

Doll project #6: BJD ruhák

Halihó!

Az utóbbi napokban azon ügyködtem, hogy összehozzak  egy szettet Lucynak, aztán valahogy kettő lett belőle. Holnap egyébként vizsgázom, én meg helyette babaruhákat varrok. xD Jó, azért tegnap már elkezdtem tanulni, de azért túlzásokba nem estem, szóval ma kell összehoznom valamit. Viszont mielőtt belemerülnék a tudás megszerzésének csodájába, itt hagyom a lányom két új szettjéről készült képeket.



 Így néz ki az első kollekció. Kapott egy cuki virágos hajráfot, egy masnis nyakörvet és egy kis egyszerű karkötőt is a ruha mellé. Egyébkén a tütü rész különálló, egyfajta alsó szoknyaként funkcionál. Csináltam neki egy pár zoknit is, hogy védjem a koszolódástól, meg persze nagyon édesek a BJD-k a zoknikban. :3 Kicsit meggyűlt a bajom a varrással, nem az én reszortom. Sajnos csak a nagyon alapokat ismerem, mert mire odaértem volna,  hogy a nagymamám megtanítson varrni(varrógéppel is), sajnos meghalt. :( Úgyhogy magamtól és a Youtube-tól kell összeszednem a tudást. De azt hiszem elsőre nem is lett olyan vészes. Illik hozzá a kék szín. :)

A második rucit egy régi fejpántomból varrtam meg. Nagyon szerettem ezt a kis pöttyös fejkendőt, de már szakadt is volt és azért 20 évesen már nem hordok ilyesmit. De nálam semmi nem vész el, csak átalakul. Így lett ez a kis pántos szoknyás egybe ruha és hozzá egy egyszerű krémszínű póló. Amit szintén egy kendőmből varrtam meg. xD A nyakpánt ugyan az maradt, viszont kapott egy csini pöttyös kendőt a hajába és ehhez is készítettem egy kis karkötőt. Minden ruhát kimosok, mielőtt ráadnám. Ennek eléggé folyt a leve, szóval a fehér pöttyök rózsaszínné váltak, de szerintem így is cuki. Tegnap előtt készítettem neki gyurmából muffinokat és fánkokat, amik a képeken is látszanak.


Tegnap nagyon pózolós kedvében volt. xD


És így néz ki a teljes szett:

Ennyi lettem volna mára, a legközelebbi projekt a cipő lesz, ami kicsit nagyobb falat. Majd arról is hozok pár képet. Küldjetek erőt a holnapi vizsgámhoz. xD

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések