Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. május 29., kedd

Doll project #5: Első paróka próbálkozásom

Üdv!

Ma az első BJD parókám készítéséről fogok regélni nektek. Nos, nem ment olyan könnyen, mint azt először hittem. Bár nekem mi megy gördülékenyen? :'D
Ezt is a Youtube-os tutorialok megnézése után kezdtem el csinálni, szóval nem írom le a pontos elkészítés módját, ti is ki tudjátok keresni. Inkább a tapasztalataimat osztom meg veletek. Lássuk is, hogy mit szenvedtem össze.

Itt még a parókasapka készült.

 Kicsit morcos volt, hogy egy egész éjszakán át egy zsákkal a fején kellett lennie. Adtam neki egy kis nyugtató teát. XD Egyébként néha indokolatlanul morcosabbnak tűnik az arca, mintha saját személyisége lenne.♥

 Szétvágtam egy régi parókám, van belőle egy pár darab. A cosplayt most hanyagolom egy darabig.

 Egyébként megszívtam, mert elég kevés hajat vártam le először és kétszer is neki kellett ugranom újból a parókának, mert sehogy sem akart elég lenni a haj.

 Itt már láttam a fényt az alagút végén. xD

Nem akart megállni a fején, szóval tettem bele egy gumipántot a parókasapkába és azóta tökéletesen tart. Kicsit elméreteztem a sapkát, a koponya hátsó részére túl keveset hagytam, legközelebb nagyobb részt kell ráhagyjak.

 Befestettem egyébkén akrillal és hát 70%-os szesz helyett az akrilt fertőtlenítő sprayvel oldottam fel. Abban is van egy kis alkohol. Nem jó ötlet, lejött az összes festék a hajról száradás után. Majd vennem kell a gyógyszertárból szeszt. ._. Ezzel inkább ne kísérletezzetek, vegyetek szeszt. Szép volt Risa. xD Most ilyen a lányom haja, elsőre nem is rossz. Csak a ragasztóval nem voltam kibékülve, elég sokáig száradt és nem mindig akart megkötni, pedig direkt mindenes hobby ragasztót vettem jó drágán. Hát, legközelebb nem ezt veszem... Ehh.
Egyébként öblítős vízben megmostam a kész pareszt, szépen kifésültem és hagytam száradni. Kicsit vágtam a végéből és ilyen lett az eredmény. Elsőre elégedett vagyok vele, csak a festést kell újra csinálnom, de az nem nagy meló.

Ennyi lettem volna mára, legközelebb a rucijáról hozok bejegyzést.

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések