Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. június 12., kedd

Doll project #7: újabb BJD ruhák

Üdv!

Tegnap letudtam az utolsó vizsgámat is, így végre volt időm befotózni az elmúlt 2 hét termését. Nagyon  szeretek esténként szabni-varrni Lucyra, nagyon lenyugtat. Így hát 3 új szettet is összeállítottam neki az elmúlt időben. A vizsgák mellett/ellenére is. xD Egyébként mindent kézzel varrok, még nem tanultam meg használni a varrógépemet.
Na, de lássuk is a szetteket időrendi sorrendbe.

Az első szett egy kis kockás ruha, felül csipkézett résszel, a derekán kék szalaggal és a szalagon egy szintén kockás masnival. Nemrég varrtam egy fekete zoknit is Lucynak, így ezt választottam neki ehhez a ruhához. A szett tartalma még: a már ismert nyakpánt, egy kék, csipkés masni a hajba és egy fekete karkötő. A ruha alja szintén csipkézett, alá pedig a már jól ismert fekete tütüt adtam.
A masni rá van ragasztva egy kis csipesz csatra, így könnyen a hajba helyezhető.


Így néz ki ráadva. A fények nem a legjobbak, nagyon be van borulva és 
lámpával is csak ennyit tudtam összehozni. De azt hiszem minden jól látszik.

A második szett alapanyaga egy régi fejpántom volt, mint a piros pöttyös ruhánál is. Ez egy selyemszerű anyag, kicsit nehéz volt vele dolgozni, mert hamar bomlott, de azért megküzdöttem vele.
A mellrész fekete szalaggal szegett, nyakba akasztható. A derék része csipkézett, rózsaszín gyöngyökkel díszített. A ruha alja szintén csipkézett. A szett tartalmaz még egy kék-fehér csíkos masnit, ez is az előbb leírt módon készült. Továbbá egy kék-fehér karkötő és a masnis nyakpánt is kiegészíti. Na, meg persze a fekete tütü. :)


Így áll Lucyn. Szerintem a kék szín áll a legjobban neki. :)

Az utolsó szett stílusában kicsit elüt az eddigiektől. Ez egy kicsit hétköznapibb, cukibb viselet. A pólóra ezüst színű akrillal szívet festettem, amit beszórtam egy kis rózsaszín csillámmal is. A szoknya egy farmer kantáros viselet. A szetthez tartozik még egy cseresznye medálos nyaklánc, egy rózsaszín karkötő és egy rózsaszín hajráf(amit színes gemkapocsból készítettem) és a rajta lévő farmer masni, közepén egy rózsaszín gyönggyel.

Úgy éreztem, hogy ehhez a szetthez össze kell fogni a haját, így még aranyosabb, kislányosabb hatást kelt. :)

És, hogy miért felemás Lucy szeme?! Az a következő bejegyzésből kiderül! ;)
Nemsokára rajz is kerül ki a blogra, hogy ne utáljatok nagyon a rengeteg BJD-s bejegyzés miatt. xD De hát ez a blog a munkáimról szól és most szinte csak a BJD-re koncentrálok. Bocsi. ^^"

Addig is pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések