Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. december 26., csütörtök

Karácsonyi zokni macik

Sziasztok!
Ma készítettem két ilyen kis macit, mert a barátomnál szombaton lesz egy karácsonyi összejövetel és sajnos a pénzem már elfogyott és a mamáinak nem tudtam már ajándékot venni. Nem szeretek üres kézzel menni, főleg, hogy ők is mindig gondolnak rám, szóval egy kis böngészgetés után ráakadtam a zokniból készített hóemberre, de közben találtam egy tök jó barna szőrös zoknit, amit sosem hordok, ezért arra gondoltam, hogy macikat készítek belőle.



Rizzsel tömtem ki őket, majd varrtam nekik 1-1 sapit, majd felragasztottam rájuk a sapkát, kis díszeket, kaptak gyöngyökből szemeket és orrot, amiket később akrillal festettem ki. A szem fehér gyöngy volt alapból és arra festettem feketével, majd kaptak egy kis csúcsfényeket is a szemekre és orrokra. A szájukat is akrillal festettem meg. A sálat is kivágtam, rájuk kötöttem és kaptak 1-1 azonos színű gyöngyöt a sálra azzal, mint ami a sapkájukat is díszíti. A sapka hátsó részére került bojt helyett egy-egy gyöngy.
A megmaradt anyagból vágtam ki kis füleket és ezeket is felragasztottam. 
Varrtam nekik két kis kezet is, amit ragasztó pisztollyal illesztettem a testhez. Szerencsésen belenyúltam a forró ragasztóba, ami a körmöm alá folyt és most a hüvelykujjam köröm alatti része egy fájdalmas, hólyagos, piros valami. :'D Mindig így járok... Vigyázzatok a ragasztópisztollyal!!!

A kis zsákokba pedig holnap veszek bonbont és azt teszem beléjük. Remélem tetszeni fog a mamáknak. :)



A videó, amiből az ihletet vettem ide kattintva megnézhető--->

Ennyi lettem volna mára,  még adós vagyok egy rajzzal, ami még mindig meglepi, szóval majd csak hétfőn töltöm fel.
Legyetek jók, további kellemes ünnepeket!
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések