Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. december 30., hétfő

Ajándék rajz viking stílusban

Sziasztok!
Ez lesz az év utolsó bejegyzése, szóval először is mindenkinek boldog új évek szeretnék kívánni! :)
Köszönöm, hogy itt voltatok, elolvastátok a bejegyzéseimet, véleményeztétek a munkámat. Remélem jövőre is itt lesztek velem. ^^
Az év utolsó rajza egy ajándék a barátomnak(Wiliemnek), akivel most volt a 6. évfordulónk. Nagyon szereti a vikingeket, olyan nagy fanságban van, mint én Japánnal. Még régebben megígértem neki, hogy lerajzolom a Vikingek sorozatból Ragnart, de végül sosem tettem. Így arra gondoltam, hogy ötvözöm a dolgokat, és magunkat fogom lerajzolni vikinges stílusban. Digitálisan dolgoztam, nem készítettem túl sok folyamat képet, mert féltem, hogy véletlenül elküldöm neki. xD
Ez az egyetlen W.I.P. kép készült a rajzról:


Büszke vagyok rá, és kinyomtatva A/3-as méretben, karton papíron is elég jól mutat. Beletettem egy képkeretbe is-aminek az üvegét csomagolás közben sikerült eltörnöm, így kölcsön kellett vennem egy másik képkeretnek az üvegét xD- és már meg is kapta. Szerintem elnyerte a tetszését. :D


Ennyi lett volna most ez a bejegyzés, remélem jól fog telni a szilveszteretek. Jövőre találkozunk! ;)
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések