Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. július 4., csütörtök

Megrendelések: Leonard és a borítókép

Halihó!
Úgy tűnik ez a nyár a gekkó rajzokról fog szólni, vagyis egyelőre. Emiatt elég nagy lemaradásban vagyok a képregényemmel, de muszáj egy kis pénzt keresnem a nyárra, szóval... ^^"
Most két megrendelésen is dolgoztam egyszerre: az első Leonard volt, a gekkó, a második pedig egy magyar Facebook csoport(és egyben a kedvencem is) borítóképe volt.
A Leonardos rajzzal kicsit megszenvedtem, mert a megrendelő nem nagyon akart fizetni eleinte, mindig csak húzta a dolgot, végül megmondtam neki, hogy vagy kifizeti, ahogy megegyeztünk, vagy nem lesz rajz. Végül elküldte a pénzt és megkapta a rajzot, aminek nagyon örült. Nekem nem tetszik annyira, mert folyton kötekedett, semmi nem tetszett neki eleinte és ilyenkor visszább szorul az alkotó kedvem és ez szerintem meglátszik az alkotásomon. De neki végül nagyon tetszett, szóval ennek örülök. xD


A másikat imádtam csinálni, a csoport adminja nagyon kedves és tényleg imádja a gekkókat. A megrendelésekből befolyt összeg egy részét pedig arra szeretném költeni, hogy egy nagyobb terráriumot tudjak venni/készíteni Pöszmétének.


Ennyi lettem volna mára, ismét van két megrendelésem, szóval valószínűleg hamarosan azokkal jelentkezem.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések