Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. június 27., csütörtök

Megrendelés: Rambo, a leopárd gekkó

Üdv!
Épphogy készen lettem Jeffel, már be is futott egy új megrendelés, ezúttal egy amerikai lánytól. Rambot, a gekkóját kellett lerajzolnom Halloween-i stílusban. Nagyon élveztem, jó volt kicsit különlegesebb dolgot is rajzolni. Kétféle skiccet is küldtem neki, végül ezt választotta:


Itt már felkerültek az alapszínek és először a hátteret kezdtem el árnyékolni, 
mert ahhoz viszonyítottam a többi színt.

 Itt már a gekkó is készen volt, csak a tök kidolgozása hiányzott.


És végül a kész rajz:


Ha ti is szeretnétek hasonló rajzot a kedvencetekről, akkor kukkantsatok be ide.
Rambo Instagramja--->


Azóta ismét kaptam két megrendelést, szóval most egy darabig gekkókkal lesz elárasztva a blog. Remélem nem bánjátok. ^^"
Hamarosan jelentkezem.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések