Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. július 10., hétfő

Kreatív kertészet 1.rész

Sziasztok!

Egy kicsit eltűntem, de- mint azt Facebookon is írtam- a vizsgáim után szinte azonnal elkezdtem dolgozni, így semmire nem volt időm és energiám. :/ Viszont pénteken felszabadultam a rabiga alól, így kiélhetem magam. xD
Minden azzal kezdődött, hogy szombaton vettem egy mini virág terráriumot 1700 Ft-ért az Auchanban. Régóta kerestem egy ilyet és azonnal beleszerettem. :D

Így néz ki:



Ezután nem volt megállás, a hétvégén ültetéssel foglalkoztam és kerestem az ötleteket és az anyagokat hozzá.
Szerencsém van, mert falun élek, tehát csak ki kellett mennem a kertbe és keresgélni mohát, kavicsot és még ami eszembe jutott. A kagylókat pedig még 6-7 éve gyűjtöttem a Balatonon.
Először egyszerűbb dolgokkal kezdtem, sima kaspókba pakolgattam bele apró pozsgás virágot és egy bambuszt.
Az első próbálkozások:


Vasárnap nagynénéméknél voltunk, neki pedig rengeteg kövirózsa van a kertjében, így kértem tőle néhány darabot és most ezeket ültettem el. :)
Tegnap este egy egyszerű befőttesüvegbe tettem bele 2 kövirózsát néhány kavics és kagyló társaságában. Igazából sóderbe szerettem volna tenni, de a melléképület ajtaja fölött egy hatalmas keresztespók van, így a közelébe se mertem menni,  pedig ott van egy nagy adag sóder egy vödörben(papagáj alomnak fenntartva xD). Szóval maradtam a sima földnél(a virágföld is a melléképületben van természetesen, így inkább sima termőföldet használtam :'D).

Ilyen lett(szerintem később átültetem őket rendesen, 
ha valaki segít nekem kihozni a földet és a sódert xD):

Ma pedig már extrémebb dolgokat kerestem. Találtam egy elég menő gyertyatartót a sok lom között és egyből megszállt az ihlet. Ezután eszembe jutott, hogy tavaly kaptam egy párologtatót, de mivel nem bírom az illatát az ilyesminek és csak fejfájást kapok tőle, így ott porosodik valahol a polcon.
Így azt is elővettem.

A gyertyatartóban lévő virágok: majomkenyérfa, kövirózsa, aloe vera.

A párologtató pedig már egészen művészi lett. xD Remélem megmarad az aljában moha.Egyébként egy kis faággal és kavicsokkal díszítettem a mohát. A tetejére kövirózsát tettem pár kagyló kíséretében.
Az eredmény:

Jelenleg így néz ki az asztalom(hol fogok ezután rajzolni? :O)

Ezután felakasztható apróságokat fogok készíteni, csak ahhoz még anyagot kell gyűjtenem. Így azt egy következő bejegyzésben fogom megmutatni. :) A virágok állapotáról pedig majd a nyár végén írok egy bejegyzést.
Remélhetőleg a héten megérkezik a gyurmám, így nekiállok BJD-t készíteni, szóval ha minden jól alakul arról is lesznek posztok.

Addig is pá! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések