Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. november 14., hétfő

Kindred cosplay: íj

Hoy!

Végül múlt hét csütörtökön éjszaka 2:30 után elkészült Kindred bárány íja is. Sok meló volt vele és már nagyon fáradt voltam, de végre minden elkészült és viszonylag időben voltam.

Először a sablont vágtam ki papírból:



 Aztán rárajzoltam a hungarocellre. 

Óvatosan és idegbajosan kivágtam. Először nagy vonalakban késsel, aztán apránként sniccerrel.

 Kapott egy adag ragasztó szalag réteget, majd egy rétegnyi papírmaséval is bevontam. Jobb lett volna többel, de nagyon szorított az idő. Szerda éjszaka fejeztem be a papírmasézást.

 Végül jöhetett a festés. Kék és padlizsán színű akrilt használtam némi fehérrel keverve.

Itt már kész volt az egyik oldala, a jelek is fel lettek festve:


 Egy kis környezeti kép, hogy átérezzétek milyen jó is cp gyártás után takarítani. Bár, még mindig sokkal könnyebb volt feltakarítani, mint a szőrme vágás után. :'D

És egy világos, nappali kép az elkészült íjról:


Hamarosan hozok a full cp-kről is képeket, hisz már elmúlt a Milloween, ami őszintén szólva szörnyű volt. Többet biztosan nem megyünk, de Oszakén vagy PlayIt-n tuti ott leszünk. ;)

Na, pááá!~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések