Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. október 31., hétfő

Sulis rajzok

Ahoy!

Ahogy azt korábban ígértem, mutatok néhány sulis rajzot. Bár egyetemre járok szerintem a középiskolás rajz órák sokkal profibbak voltak. Itt egy vicc az egész... De ebbe most nem akarok jobban belemenni.
Mutatom a munkáim:
Első órai munkám. Absztrakt valami tussal.

Félig kész drapéria ceruzával.



Szénnel készült drapériák egy széken.
A legutóbbi munkám. Egy személyes tárgyat kellett elforgatni 360 fokos szögben. Én ezt a csigát választottam. Az első képen az alsó rajz az első, a felette lévő a második és a másik két munkán is így van.
Félig kész tónusozás. Majd ha elkészül, akkor felteszem . :)



Alkotáson készült makett, amit majd meg is kell valósítani. Ez egy hatalmas polip az erdő közepén, ún. erdei polip. A váza drótból lesz, az be lesz vonva papírmaséval és arra ragasztok majd leveleket. A land art nevében kellett alkotni valamit. Erről is biztosan lesz majd bejegyzés, hisz erre kapunk majd jegyet félév végén.

Ugyan nem sulis, de azért bebiggyesztem ide. Voltunk nemrég Road koncerten és csináltam magamnak egy pólót, mert miért ne. Ugyan úgy készült, mint a korábban bemutatott Leander Kills-es trikó.
Ennyi lettem volna mára.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések