Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. július 14., csütörtök

Leara

Hali!
Egy kis frissítéssel jönnék először. Megújult a Képregényeim menü, felkerült egy 2013-as mangám, a Brille. Gondoltam felteszem, hátha érdekel valakit. :)

Mostanában nem írtam, mert nem rajzoltam mást a RM-en kívül. De most volt kedvem és időm egy kicsit elkalandozni a régi OC-im irányába is. Leara még csak egyszer lett megrajzolva, pontosabban megfestve, de most elővettem újból, csak most digibe.
Eltartott egy darabig a színezése, főleg, hogy megszakításokkal csináltam.
Himitsu (a fő OC-m) világába tartozik, egyelőre nem tudom pontosan mi a feladata. Annyira jutottam,  hogy őrzi a bűnös lelkeket. Na, majd kiagyalok neki valamit. :)
Pár W.I.P. kép:
Nagy méretért katt a képekre!



 A kész rajz:
Devinatart link: katt-->
Facebook link: katt-->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések