Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. július 20., szerda

Himitsu akvarellel

Sziasztok!

Elég késői órán írok, de most lettem vele készen. Mint azt írtam is az előző bejegyzésben máshoz lett kedvem a kutya festés mellett. Igazából tegnap elkezdtem azt is, de elrontottam és a kukában landolt, szóval áttértem pihenésként valami szívből jövőre, hátha ki tudom adni a feszkót.
Himitsu az első olyan saját karalterem, akinek kitaláltam egy egész történetet és világot és nem mellesleg az érzelmeim kifejezőjévé is vált. Róla van a legtöbb rajzom és a világában élőkről (Leara is ehhez a világhoz tartozik.)
Deviantarton megnézhetitek a Himitsus mappámat itt-->
Egyébként tervben van egy kis képregény róla és a múltjáról. Aztán majd kiderül, hogy képes leszek-e megvalósítani. :)

Pár fáziskép:
Nagy méretért katt a képekre!

A vázlaton még rajzoltam neki szárnyat, de az már túl sok lett volna szerintem, 
így a körvonalazásból kiiktattam. 


Itt még eléggé az elején jártam, a következő képen már egész sokat haladtam.
Belelóg a telefon, mert már teljesen beesteledett. Bocsi ^^"

 Éés itt már csak a vizet kellett megfesteni. Egyébként amin fekszik az 
egy rózsaablak, csak pont a szép kör alakú részét eltakarja a feje.

 A kész kép, scannelve:
(bár még így sem az igaziak a színei :| )
Néhány adat:
Méret: A/4
Lap: akvarell
Technika: színes, akvarell(vízfesték)
Elkészítési idő: kb. 3-4 óra

Tudom, Retard képregénnyel is lógok, mert már 5 napja nem rajzoltam, de most jól esett Himitsuzni és muszáj haladnom a rendeléssel. De igyekszem.

Nos, elég sokat alkotok mostanában, szóval valószínűleg hamarosan ismét jelentkezem.

Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések