Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. január 6., vasárnap

Gekkó lak #2

Halihó!

B.Ú.É.K. minden kedves olvasómnak! Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek. Eléggé elfoglalt voltam ebben az időszakban, így nem is nagyon alkottam semmit. Csak 2 napja tudtam neki ülni a legújabb agymenésemnek: átépítettem a gekkóm terráriumát. Igaz, hogy csak 3 hónapja van nálam és akkor csináltam neki a bújókat, amikor megvettem, de nem tetszett az összhatása.
Főleg az volt a cél az új terrárium kialakításánál, hogy több mászási lehetősége legyen Pöszmétének. Azt vettem észre, hogy eléggé lusta, mivel nem volt túl sok lehetőség a kalandozásra a terkón belül. Az i-re a pontot pedig ez a videó tette fel, teljesen megihletett, így aztán belevágtam az új bújók elkészítésébe.




A szokásos anyagokat használtam:
-lépésálló hungarocell
-akril festék
-akril lakk
-csiszoló papír
-ragasztó pisztoly
-maszk
-sniccer

Lemértem és kivágtam a hungarocell lapokat. 

Itt már csiszolva vannak. Repedéseknek tűnő vájatokat is
csináltam, hogy kőszerűbb legyen. Összeragasztottam a darabokat.
Csiszolás után jól leporszívóztam a finom port a darabokról. 
Csiszoláskor fontos a maszk használata!!!

Fekete akrillal kifestettem a repedéseket, majd narancsszínű akrillal lealapoztam a bújókat. 
Ezt ecset helyett szivaccsal készítettem, így minden kis résbe be tudtam juttatni a festéket. 
A belsejét és az alját is lefestettem mindnek, hogy vízállók legyenek.

Ezután sötét barna festékkel árnyékoltam a bújókat. Ezt is szivaccsal vittem fel.

 Persze csak ott árnyékoltam, ahol látszódik. A belsejéhez jó az alapszín is. Egyébként annyira úgy néz ki, mit a sütőtök, hogy elneveztem a terráriumot Pöszméte Pumpkin Pecójának. :D 
És a biztonság kedvéért a szétszedhetős részeket 
két hurkapálca darabbal lehet összeerősíteni. 

Utolsó lépésben lelakkoztam és kész is lett. :D

A jobb oldali egyébként a vizes bújó. A régi nedves bújót használtam fel hozzá,
konkrétan bele van téve és abban van a nedves papírtörlő.


Még szoknia kell, de szerintem tetszik neki. :D

Majd még jelentkezem.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések