Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. december 23., vasárnap

Karácsonyi készülődés #2: Macska akvarellel

Üdv!

Ahogy a tegnapi bejegyzésben írtam, ma egy macskás festményemről hozok képeket. Előre bocsátom, hogy ez életem legelső macskája-már ha a 2 évesen rajzolt, macskának titulált pacákat nem vesszük bele-és kicsit béna lett. Nem is vagyok oda igazán ezekért az állatokért, inkább madaras, hüllős, kutyás típus vagyok. xD Nagyszüleim macskáját, Kormit ábrázolja a kép és nekik készítettem karácsonyra.
Mindenesetre Pöszinek, a gekkómnak elnyerte a tetszését. :D
A szokásos felvázolással és alapszínek felpakolásával kezdtem.

Itt már macsakszerűbbnek tűnik.

Megjelentek a fülei. :D

Itt már a háttér is kezd alakulni.

 És végül a kész kép. Szokásosan egy kis fehér akrillal lefröcsköltem itt-ott és a bajusza is akrillal készült.

Minden kedves olvasómnak kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!
Nem biztos, hogy az évben még jelentkezem, eléggé besűrűsödött az év végi programjaim listája. Szóval ha nem írnék, akkor B.Ú.É.K. mindenkinek! ^^

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések