Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. június 13., szerda

Doll project #8: BJD szemek

Ahoy!

Az előző bejegyzésben láthattátok, hogy Lucy eddig kék szeme felemássá, ráadásul rózsaszín-zölddé vált. Ennek pedig igen egyszerű az oka: elkezdtem BJD szemeket is gyártani. Még most csináltam meg az első csapatot, így nem lettek a legprofibbak, de azért 1-2 elég jól sikerült. Ezek 14*4 mm-es szemek, tehát szerintem pont jók egy 1/4-es babához. Lássuk, hogy miként alakultak a dolgok.


A kicsit még csálé formákat betettem a sütőbe, ugyanis most süthető gyurmát vettem.

A sütés és egy kis hűlés után kifestettem a formákat és kedvem szerint díszítettem csillámmal, gyönggyel, ráfestéssel.

Ezután átlátszó gél lakkal töltöttem ki az íriszt.
Látható, hogy a jobb oldali eredeti szemhez képest még elég nagy a különbség, kicsit csálé egyik-másik,de valahol el kell kezdeni. ^^"

Nézzük, hogy miként mutatnak Lucy arcával.
Ez a barna, közepén sárga gyönggyel elég ijesztő lett, de nekem ez is tetszik a maga bizarr módján.

Ez pupilla nélküli, rózsaszín csillámokkal teleszórt szem. Ez lett az egyik kedvencem a zöld tesója mellett.

 És az előbb emlegetett zöld tesó. Ebbe narancssárga csillámokat szórtam. :)

 Készítettem egy sötétebb kék szempárt is, ebbe fekete gyöngyöt tettem pupillaként és kicsit belefestettem, hogy valóságosabb hatása legyen.

És végül a kedvenc variációm, a heterokróm szemű Lucy. :3 Nem árulok el nagy titkot azzal, ha elmondom, hogy hamarosan jön a tesója is, akit Wiliemtől fogok kapni a 4,5 éves évfordulónkra. A másik pár zöld és rózsaszín szem Lucy jövendőbeli húgára vár. :D Jól fognak együtt mutatni. :D

Ennyi lettem volna mára, legközelebb egy rajzzal jövök.

Addig is pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések