Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2021. július 1., csütörtök

Frozen Hearts képregény

Sziasztok!
Jó ideje nem jelentkeztem, de utol ért a vizsgaidőszak és volt egy jó kis komplex összevont pedagógia és pszichológia szigorlatom 2 év összes anyagából. Nehezen ment a tanulás a családi dolgaim miatt, főleg csak éjszaka tudtam tanulni, de akkor meg már hulla voltam. Úgyhogy az első vizsgán meg is buktam, szerencsére a második sikerült.
Ennek örömére befejeztem egy kis projektemet, ami egy Raid: Shadow Legends és Trónok harca tematikájú fan képregény elég sok easter eggel. Semmi komolyabb kidolgozás, csak skiccszerű rajzok, de legalább színesek. Ez az első színes képregényem. Meguntam egy kicsit a Risa Comixos egy oldalas dolgok gyártását és kicsit ki akartam zökkenni. Jól esett. :)
 

A borítóra kattintva el tudjátok olvasni az egészet.

Vigyázzatok magatokra, legyetek jók.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések