Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2019. január 15., kedd

Így készült: gekkó digitálisan

Halihó!

Biztos unjátok már a gekkó témát, de én még mindig nem tudok betelni vele. Annyira cuki egy kis élőlény és olyan fura dolgokat csinál. xD Szóval indítottam egy gekkós Instagram oldalt is, és úgy döntöttem, hogy ennek örömére lerajzolom az én kis Pöszmétémet. Egyébként a pöszméte csak egy tájszó, valójában az egres gyümölcsre használjuk. Wiliem csak 30 km-re lakik tőlem ,de náluk köszméteként ismert, egyik csoporttársaméknál pedig büszke a becsületes neve eme gyümölcsnek. Na,de lássuk is, hogy most mit alkottam.

Természetesen a vázlattal kezdtem, ami ennyi év rajzolás után is ocsmány. Mondjuk legalább én tudom értelmezi a sok vonalat. :'D


Ezután jött a körvonalazás.

 Felvittem az alapszíneket.

 Az árnyékok következtek. Háttérben a referencia  képpel.

Itt a gekkócska már teljesen ki van dolgozva, már csak a pöszmétéket kellett kevésbé 
dinnyeszerűre átvarázsolni és feltenni a csúcsfényeket.

Még csináltam Photoshopban egy nagyon egyszerű hátteret és feliratot és készen is lett Pöszméte.
A feliratot megcsináltam magyarul is(Pöszmére a gekkó), de az angol változat jobban sikerült.

Ennyi lettem volna mára, legközelebb egy Himitsus rajzzal jövök. Ígérem. :"D

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések