Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. december 22., szombat

Karácsonyi készülődés #1: Hógömb házilag

Halihó!

Ma egy kis hógömb szerűség elkészítésének leírását hoztam el nektek. Eredetileg egy videóban szerepelt, ahol növényeket ültetnek bele, de én ezt kihagytam és csak egy sima hógömböt készítettem, persze víz nélkül. Lássuk is, hogyan készült!

Először is kell hozzá egy apró virágcserép és egy átlátszó karácsonyfa dísz(gömb alakú).
A dísz tetejét levágtam és csináltam bele egy lyukat. A virágcserepet pedig ezüst színű akrillal lefestettem.

Itt jött egy kis bökkenő: nem találtam semmi olyan kis apróságot, ami bele is fért volna a gömbbe és illett volna a karácsonyi témához. Így hát magam készítettem egy mini hóembert Fimo levegőn száradó gyurmából. Egy éjszakán át száradni hagytam és ma fehér akrillal lefestettem, majd fehér csillámba forgattam. Ezután kifestettem a kis részeit is.


Kerestem egy akkora tollkupakot, ami megegyezik a virágcserép magasságával és beleragasztottam(ragasztópisztollyal) a cserépbe. Ezután ráragasztottam a kész hóembert is a kupakra, így egy biztos ponton áll. :)

Végül kitömtem vattával a cserepet és a tetejét beragasztóztam. Erre a ragasztós vattára arany csillámot szórtam.
És utolsó lépésként odaragasztottam a cseréphez a gömböt és egy kis szalaggal díszítettem.
A vatta helyett lehet virágföldet is beletenni és valami kis apró növénykét beleültetni, de akkor a gömböt egy helyen ki kell fúrni, hogy a növény levegőhöz jusson. És az sem árt, ha a gömböt levehetőre csináljuk ilyen esetben.


Ennyi lettem volna mára, holnap egy macskás festményről írok majd.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések