Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. augusztus 8., szerda

Monster High project #1: Yuzuriha Inori

Üdv!
Mostanában a BJD-k mellett elkezdtem Monster High babákat is festeni. Egyelőre csak két másolatot rendeltem Aliexpressről. Nem akartam egyből nagyobb befektetést csinálni, mert nem tudtam, hogy milyen is lesz festeni őket. Ha nem tetszik, akkor nem kár azért az összvissz 10 dolláros babákért.
Úgy gondoltam, hogy az első baba mindenképp az egyik kedvenc anime karakteremet fogja mintázni, a második pedig az egyik saját karakteremet. Így esett a választásom Yuzuriha Inorira. Mint a designból is láthatjátok tényleg nagyon szeretem. Egyszer mindenképp cosplayezni is fogom, csak előtte le kell dobnom vagy 10 kilót. xD Na, de nem is húzom tovább az agyatokat, íme a baba és a készítés mozzanatai:

Ezen kép alapján dolgoztam:

Természetesen az arccal kezdtem. De ehhez teljesen le kellett kopaszítani szegény fejét. xD Elégedett vagyok az első Monster High arcfestésemmel. :) /Nagyobb méretért katt a képekre./

 A második lépés a "ruha" volt. Mivel nem nagyon találtam olyan anyagot, ami illett volna Inori dresszéhez, így inkább ráfestettem akrillal. A karvédőt és a kis lelógó szoknyaszerű részeket pedig anyaggal oldottam meg. A festés elég sokáig tartott, mert óvatosnak kellett lennem, hogy semmit ne fogdossak össze vagy ne kenjek el. Miután minden részlet megvolt, lefestettem fényes akril lakkal.

A következő az anyag volt. Mivel nem volt ilyen színű, átmenetes ruhadarabom sehol, így hát befestettem egy szimpla fehér textíliát. Száradás után kicsit kifakult, de nekem így jobban tetszik. Utolsó lépésként felszegtem a széleit. (Még mindig nem a legszebb a varrásom höhö. ._.)

Végül dekorgumiból kivágtam az oldalát díszítő kis virágokat és akrillal lefestettem őket.

 A karvédőt is a fent említett festéses módszerrel színeztem be. Itt még nem volt összevarrva és ragasztva. A karvédő részt rávarrtam a kezére és utána a lelógó kis mütyűröket ragasztó pisztollyal erősítettem a kart borító textilre. A többi ruhaanyag is ragasztva van. Az eredeti babához járó rózsaszín topánkát meg befestettem vörösre, hogy passzoljon a szetthez. Azt is fényes akril lakkal fixáltam le.

És jött az utolsó lépés: a paróka. Ezzel különösen sok időt eltöltöttem, mert nagyon utálom csinálni. Szerintem a ragasztós módszer helyett keresni fogok mást, mert nagyon fel tud idegesíteni, amikor a ragasztó nem fogja meg rendesen a hajat és a nagy nehezen felkínlódott tincsek leesnek a sapkáról. ._.

 Még egy előtte-utána kép:

 Pár fotó a kész babáról:




A következő áldozatom egy saját karakter, Himitsu lesz. Ő már kicsit nagyobb falat, ugyanis szarvai és szárnyai is vannak. Továbbá hamarosan közeledő szülinapom alkalmából megleptem magam egy ICY (vagy Blythe? nem igazán vágom a különbséget) babával. Őt is szeretném átalakítani, ha megérkezik, már a karakter tervet is elkészítettem hozzá. :3
Ennyi lettem volna mára.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések