Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. július 14., szombat

Speedpaint videó és új szerzemények

Üdv!

Ma egy videót hoztam nektek, de nem akármilyen videót! Ez az én első speedpaint videóm, amiben kipróbálom az új szerzeményeimet is. Ezek akvarell ecsetceruzák. A kis tartályokat fel lehet tölteni vízzel és nyomva lehet adagolni. Nagyon praktikus találmány, mert ha akvarellel festünk, akkor nem kell 50x belemártogatni az ecsetet a vízbe és 50 x kikeverni ugyan azt a színt. Már első próbálkozásra is teljesen beléjük estem. :3 Az Ebayről rendeltem őket kemény 206 Ft/db-os áron. Magyarországon tízszer ennyibe kerülnek és nem biztos, hogy a minőségük is annyival jobb. Egyébként nagyon meg vagyok elégedve velük, mert az ecsetek szőre is nagyon jó minőségű. Nem hullik belőle a szőr és szépen egybe tartanak. Pontosan lehet velük festeni. Mindenkinek ajánlom, aki érdeklődik ezen eszközök iránt. :)
Így néznek ki:


A videóban közelebbről és kupak nélkül is látszanak. Még a videó előtt itt hagyom az első velük készített festményemet is. Nagyon kis egyszerű munka, de elsőre ezt láttam jónak. Legközelebb már lehet bonyolítani a karaktert meg a pózt és a részleteket, de elsőre nem láttam értelmét.
Azért azt még el kell mondanom, hogy a videót elég körülményes volt elkészíteni. Ez az első komolyabb próbálkozásom és itt-ott elég esetlen a vágás, de azért büszke vagyok rá. Egy fél délutánomba került, de kész van. xD


Nos, ennyi lettem volna mára. 
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések