Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2018. február 28., szerda

Néhány skicc

Üdv!

Most csak 2 skiccet és egy egyszerű tusrajzot hoztam. Az életem eddigi legnehezebb szakaszában vagyok, így nem igazán van kedvem vidám dolgokat rajzolni. Sajnos emiatt a képregényeket is hanyagolom, de hátha a tavasz hoz majd egy kis fényt az életembe.

Először a tusrajzot mutatom meg, ami Himitsut ábrázolja. Az AWS-Viszlát nyár című dalához készítettem illusztrációnak. Szeretem ezt a számot és már több rajzomhoz is inspirációt adott, de ez a darab kifejezetten ehhez a dalhoz készült.
Nos, igen. Látszik a képeimen, hogy lelkileg kicsit ki vagyok borulva.

 A következő két rajz Amethystet ábrázolja. Megszerettem ezt a karaktert, mostanában elég gyakran fordul elő nálam. Végül is ő egy elf, aki kristályokat képes elővarázsolni a testéből. Ez a kép is egy érzelmi állapotomat fejezi ki, az engem nyomasztó dolgok kiadását volt hivatott megmutatni.
Ez csak egy gyors ceruza skicc.

Végül szintén Amethyst, de ez digitálisan készült. Az alapelv ugyanaz volt, mint a fentinél.
Ennyi lettem volna mára.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések