Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. május 3., szerda

Original faun cosplay: karvédő

Ahoy!

Az előző bejegyzést folytatva jöjjön hát a karvédő! :)

Kivágtam a sablon alapján dekorgumiból a karvédőket és műbőrből ragasztottam az aljára egy pántot, amin egy csat is van. Ezt is a mamám gombos csodadobozából halásztam elő. :D

Ezután szintén dekorgumival köre vontam az alapot és ragasztottam rá egy sarló alakú valamit. Már elfogyott a fehérem, szóval ezért lett a sarló fekete. xD



Így néztek ki becsatolva:

Ezután fekete szőrmét ragasztottam rá és lealapoztam az egészet fekete akrillal. Előtte belekarcoltam ollóval a fásnak szánt részekbe, hogy élethűbb legyen. 

 Majd az előző bejegyzésben leírt technika alapján befestettem ezüstre.

A barna részt is elkészítettem. Így néz ki a karomon:

Egy közelebbi kép:

Ma még egy sminkpróbát is csináltam és megrenováltam a 4 éves, gubancos zöld parókámat is. Konkrétan mindennel készen vagyok. Így jut időm még simításokra is. Például készítettem egy kis karpántot és felturbóztam a botot és a füleket is. Viszont a parókába is készítek majd extra dolgokat, szóval ezeket az apróságokat majd összegyűjtöm és azokról is hozok majd egy bejegyzést. :)
Remélem PlayIT-n készülnek majd felvállalható képek. xD

Addig is pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések