Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. április 18., kedd

Original faun cosplay:varázsbot

Üdv!

Az előző bejegyzésben a faunom, Daylara szarvainak elkészítését mutattam be. Most jöjjön a varázsbot(egyelőre névtelen de úgyis szülök neki vmi nevet :"D) bemutatása.
Elöljáróban annyit, hogy igyekeztem nem meríteni sehonnan, csak leültem és terveztem egy botot. A pókhálós részt igaz, hogy egy csoporttársam múlt félévi projektjéből merítettem, de ennyi volt a referencia.
Nos, elég költséghatékonyan dolgozom: azt használom fel, ami itthon van. Max festéket szoktam venni, de tényleg ennyi. Ócsó cp, ez van. xD

Megrajzoltam és kivágtam a sablont, majd felrajzoltam a hungarocellre és tapéta vágóval kivágtam belőle.

Smirglipapírral lecsiszoltam az éleket, hogy formásabb legyen.


 Ezután hátul apa mindenesében kerestem egy faágat. Kifúrtam a fej részt és beleszúrtam a botot. Ezután rögzítettem őket maszkoló szalaggal(Tesa szalag).
A botra feltekeredő indát pedig nagyon egyszerűen oldottam meg:egy hosszabb drótot bevontam Tesa szalaggal és ezután rátekertem a gallyra és pár helyen rögzítettem.

 Barna akrillal az egészet befestettem. Olyan szép idő volt, hogy kint dolgoztam a teraszon és szinte azonnal megszáradt a festék. :D

Viszont ekkor már kezdett lehűlni az idő, szóval bent folytattam a munkát. Apró kis drót darabokat hajlítottam U szeg szerűre és belenyomtam a hungarocellbe. A kristály egy régi asztali díszről van leszedve. A kristályt rákötöttem a középső fonalra és hozzá is ragasztottam ragasztópisztollyal. Ezután jöhetett a többi főfonal  is. (Bocsi a kupiért, cp-t nem lehet rendben csinálni ^^")

Itt már elkészült a pókháló, még lehet feldobom 1-2 dologgal. Elég rossz lett a kép, de már nem nagyon volt fény.

És a kész bot teljes pompájában:

Legközelebb újabb, de más pata tutorialt kaptok. ;)

Addig is pá!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések