Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. augusztus 8., hétfő

Witcher 3-as dobozka

Sziasztok!

Ismét dobozt festettem, de most nem csak úgy magamnak, hanem ajándékba. Wiliemnek most van a névnapja és megrendeltem neki a Witcher 3-ból a farkas nyakláncot és mellé akkor már készítettem egy kis tartót is.
Sajnos nem csináltam a készülődés folyamatairól képeket, mert nagyon kellett sietnem, hogy befejezzem. Így is elég sokáig festettem.
Úgyhogy ez ilyen kis rövid bejegyzés lett, mutatom az elkészült dobozt:


És így mutat a dobozban a rendelt medál: 
(egyébként a bélést is én készítettem bele) 

Néhány adat:
Anyag: fa
Technika: színes, akril.
Elkészítési idő: kb. 5-6 óra

Ha esetleg lenne igény ilyen dobozokra, nyugodtan jelezzétek nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések